Zasady zwrotu
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.) Konsument ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny, w ramach przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy.
Warunki zwrotu
- Produkt musi być w stanie nienaruszonym, nieużywanym – nie może nosić śladów użytkowania, nie może być testowany na zewnątrz, z kompletnym wyposażeniem i w oryginalnym opakowaniu.
- Uszkodzenia mechaniczne: Wózki, które zostały uszkodzone w wyniku niewłaściwego użytkowania (np. upadki, uderzenia) nie będą kwalifikować się do zwrotu.
- Brak akcesoriów: Wózek musi być kompletny oraz zawierać wszystkie akcesoria i dokumenty, które były dołączone do produktu przy zakupie.
- Koszty odesłania towaru ponosi konsument.
- Sklep dokona zwrotu ceny za towar (po spełnieniu wszystkich przesłanek przez Konsumenta)
- Nie będą przyjmowane paczki wysłane na adres sklepu na jego koszt oraz za pobraniem.
- W celu dokonania zwrotu, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta i uzyskać formularz zwrotu.
Procedura zwrotu
- Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby zgłosić zamiar zwrotu.
- Wypełnij formularz zwrotu znajdujący się tutaj i dołącz go do przesyłki.
- Odesłij produkt na adres wskazany przez nasz dział obsługi klienta.
Zwrot pieniędzy
Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas zwróconego towaru, przy użyciu tej samej metody płatności, którą klient użył przy zakupie.
Kontakt
W przypadku pytań dotyczących gwarancji, reklamacji lub zwrotów, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mail: sklep@prontostroller.pl lub telefonicznie pod numerem: 500652224.
Gwarancja
Wszystkie wózki Pronto Stroller objęte są gwarancją producenta na okres 12 miesięcy od daty zakupu która widnieje na paragonie. Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Polski i dotyczy produktów kupionych u dystrybutora prontostroller.pl lub u jego autoryzowanych sprzedawców detalicznych. Gwarancja obejmuje wady fabryczne, które ujawnią się w trakcie normalnego użytkowania produktu.
Firma Pronto stroller zastrzega sobie prawo do wycofania danego modelu, koloru, materiału lub akcesoriów ze sprzedaży. W związku z tym w okresie gwarancji produkt zostanie wymieniony na produkt o równoważnym kolorze lub materiale
Zakres gwarancji:
- Wady materiałowe i fabryczne.
- Problemy z mechanizmami wózka, które wystąpiły w wyniku normalnego użytkowania.
Gwarancja nie obejmuje:
Gwarancja producenta ulega unieważnieniu w następujących przypadkach:
Jeśli dokonałeś lub zleciłeś dokonanie modyfikacji lub napraw bez wcześniejszego uzyskania pisemnej zgody od Pronto Stroller lub sprzedawcy.
Wady powstałe w wyniku zaniedbania lub wypadku i/lub użytkowania lub konserwacji innej niż wskazana w instrukcji obsługi, lub nadmiernego obciążenia, upadkó czy kontaktu z cieczą nieznanego pochodzenia.
Jeśli numer seryjny został uszkodzony lub usunięty.
Uszkodzenia produktu powstają na skutek normalnego zużycia.
Nieprawidłowy montaż lub instalacja części innych firm, które nie są kompatybilne z produktem.
Nieumyślne lub umyślne uszkodzenie, nieprawidłowe użytkowanie lub niewystarczająca konserwacja.
Niewłaściwe przechowywanie/pielęgnacja produktu.
Uszkodzenia uchwytów lub tapicerki powstałe na skutek normalnego, codziennego użytkowania produktu.
Uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania lub nieprzestrzegania instrukcji obsługi.
Uszkodzenia powstałe na skutek napraw wykonanych przez osoby nieuprawnione lub na skutek niewłaściwego demontażu produktu.
Uszkodzenia transportowe (podczas transportu lotniczego lub innych środków transportu): dokładnie sprawdź swój produkt Pronto Stroller po wysłaniu go przez linię lotniczą (lub innych przewoźników). W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń natychmiast złóż reklamację u przewoźnika.
Niezadowolenie klienta z produktu pod względem dopasowania, wagi, funkcjonalności, koloru lub wzornictwa.
Uszkodzenia spowodowane są nieprawidłową instalacją części i akcesoriów Pronto
Uszkodzenia spowodowane są przez intensywność słońca, detergenty, wilgotne przechowywanie lub silne środki chemiczne stosowane do mycia wózka
Produkt jest zakupiony jako używany
Użycie produktu niezgodnie z przeznaczeniem
W przypadku stwierdzenia wady produktu, klient ma prawo do złożenia reklamacji w okresie trwania gwarancji. Reklamacje można składać w formie pisemnej lub elektronicznej.
Procedura reklamacyjna:
- Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta poprzez e-mail lub telefon, aby zgłosić reklamację.
- Przygotuj dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz opis wady, przed wysłaniem wózka prosimy o wysłanie reklamacji wraz ze zdjęciami reklamowanego elementu.
- Po wstępnym rozpatrzeniu, wózek należy odesłać na adres wskazany przez nasz dział obsługi klienta, z dołączonym opisem reklamacji oraz kopią dowodu zakupu.
Czas rozpatrzenia reklamacji
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
Dbamy o satysfakcję naszych klientów i dokładamy wszelkich starań, aby proces reklamacji i zwrotów był jak najbardziej przejrzysty i wygodny.
Czy można zwrócić wózek, który był używany?
Nie, w takim przypadku nie można zwrócić wózka, warunkiem przyjęcia zwrotu jest to aby wózek lub inny produkt był nieużywany. Idea możliwości zwrotu związana jest z tym, że przy zakupach wysyłkowych Klient nie ma możliwości do końca przekonać się o trafności swojej decyzji w momencie jej podejmowania. Po otrzymaniu towaru ma już taką możliwość, ale przed rozpoczęciem ewentualnego użytkowania podejmuje decyzję czy towar spełnia oczekiwania i w pełni go akceptuje, czy też nie do końca spełnia oczekiwania i zwraca do sklepu.